Fullspäckad dag

Har varit på tandregleringen nu på morgonen, tyvärr bokar jag alltid in på dagar då vi är lediga. Vi har A-dag idag, det är som studiedag.. typ. Ledig dag helt enkelt. Vet inte varför det heter A-dag? anal dag.
Det är gööörvarmt här redan, står att det är 21 grader i solen, vilket är awesome!
Senare idag, vid halv 5 så ska jag till körskolan och gå på teori, sen får jag nog mina böcker därifrån (??) ingen aning. Sen måste jag typ springa till dansen och vara med där..  inte många gånger kvar  nu nämligen, så kan nog va bra :-)
Brände mig igår när jag sola, så jag är helt röd i ansiktet och på bröstet, fast tog på lite kylbalsam igårkväll så rödheten har gått ner lite. Vill ut och sola mer, haha.

Kommentarer
» S A R A H C O L L E C O L L I N

hej ska vi följa varandra via bloglovin?:)

2011-04-11 19:29:16
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback