Dålig känsla & huvudvärk

Jag vet inte varför men hade förjävla jobbigt att sova inatt. Hade en så jobbig feeling när jag skulle sova, precis som att det var någon i mitt rum. Vid ett tillfälle såg jag något vitt flasha förbi, men de kan ju helt enkelt varit en inbillning. Men hade iallafall svårt att sova för den här konstiga känslan... så fick smsa läraren på morgonen och berätta att jag dyker upp lite senare. Behövde sova pga huvudvärken jag hade när jag vaknade.
Sitter iallafall nu på samhällen, janne går igenom massor inför provet. Verkligen mega massor.
Antar att jag kommer få läsa en jävla massa samhäll om jag ska bli polis. Orkar inte, buhu. Samhäll är väl det tråkigaste som finns men you gotta do what you have to do :)
Och jag måste färga håret.
halva håret är rött/orange/brunt
Och andra hälften, längst ner, är typ blekbrun. haha... får köpa hem lite färg snart och tvinga mami & färga!! :D

Kommentarer
» syrran1

jag kände av den innan jag ens gick in i huset igår kan jag jue säga då :)

2011-04-27 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback