Brudshow!

Hemkommen från en fantastisk kväll :-)
Mina klasskompisar - floristerna, har arrangerad en brudshow, som floristtvåorna gör varje år. Då dom har ett speciellt tema och gör sina brudbuketter, klär upp sig och blir stylade och sminkade av spa och styling.
Årets tema var årets alla högtider.
Nu kommer en bunt med kassa mobilbilder, säg till om ni ej vill vara med, men lägger upp dom så länge :D
PINGST: Elin & Kim
NATIONALDAGEN: Jennifer & Phillipe
MIDSOMMAR: Anna & Teodor
KRÄFTSKIVA: Emelie & Alexander
SKÖRDEFEST: Josephine & Sofie
KANELBULLENS DAG: Emma & Alexander
HALLOWEEN: Emma & Anton
FÖDELSEDAG: Ida & Andreas
JUL: Emma & Jesper
NYÅR: Elin & Fredrik
TULPANENS DAG: Natalie & Sofie
VÅFFELDAGEN: Maria & Sandra
PÅSK: Louise & Martin
________________________________
Grymt bra show! väldigt coolt, och fantastiskt :-D
Lilla Emma, halloween dvs, hade jättehäftiga bett på halsen, och anton på armen. Så gjorde dom en liten sketch när han bet henne i halsen, niceee.
Sen all credz i världen till Louise som sydde på alla dessa fjädrar!? Hennes klänning är awesome, ni skulle varit där och sett den. Gullepluttar!
Och en liten video där alla paren går ut - samt spa och styling som stylade floristerna!
( min dååååååliga kamera på mobilen! )

-
Svar till Malin på inlägget om ozonlagret:
Jag  menar ju såklart när solen visas på himlen? XD inte tusan sitter jag och solar när det är molnigt.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback