Avslutning på dansen

Var precis på avslutning på Linedancen, vi dansa massor hade jätteskoj. (Och ja, herregud, jag insåg att jag är yngst av alla som är med, hähä. Inte okej!) Vi åt smörgåstårta och drack läsk, dansa lite mer.
Sen var de lotteri, jag och mamma köpte massa lotter haha...
Hade siktat in mig på en av priserna - en guldig, lite mönstrad, avlång kudde. Och den ville såklart alla andra kärringar vinna, men icke! den skulle bli min, så är det bara. Flera vann, men dom glömde bort kudden. Där sitter jag i min tystnad och tänker: "kärring, ta inte kudden... TA INTE KUDDEN!!!!!!"
Sen vann jag, skriker WOHO och kutar fram och ror åt mig kudden och kramar om den tillbaka.. Haha MIN!
I've got the power!!
Sen vann jag även igen, så tog 2 cleansing produkter från Natu Vive. Blir gör bra de.
Nu ska jag duscha, sen lägga mig i sängen och kolla på alla serier jag har missat ett avsnitt av :-D
(ps. i höst fortsätter jag i fortsättning 1 i Linedance! som jag har längtat, ojojoj. Svårare danser, mer fart! jatack)
Färgen gör inte sig rättvis. Den är guldig, och inte gröngråblå eller vad fan de ser ut som.. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback