6 år sen idag

För 6 år sen, torsdagen den 21 april, så dog min farmor. Det var den första jag miste som stod mig så nära.
Det var även då pappa kom hem med vår katt, för Molly var ju egentligen farmors, som vi köpte till henne till hennes födelsedag i november året tidigare.
Jag saknar henne, jag tänker på henne, men jag kommer nästan inte ihåg henne längre. Visst det har gått länge, och jag var rätt ung när hon dog, menmen,,,
Iallafall, idag ska vi till Hällekis och lägga blommor på graven, sen får jag se vad som händer! Skulle väl gått på stan lite med gamlingarna (mamma och mormor) men verkar som mamma har en illgou migrän..
Och jag klagar inte på vädret dom kommande dagarna, mmmhm!
HEJHEJ TIDIG SOMMAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback