Sugen på att jogga?!

Så jävla seg dag..avlider. Imorgon ska jag gå till vaktmästarna och få reda på om jag ska lämna in datorn eller inte. Ni som har en macbook (vanlig vit) vet då att det finns en gummiplatta i under. Min har lossnat och har googlat lite om det och hittade på macworld att jag har rätt till att få en ny kostnadsfritt för det vart något fel med limmet. Men jag menar, det känns lite onödigt att skicka datorn till apple så kanske någon snubbe på skolan kan sätta dit det istället om jag beställer ett göra-det-själv-kit :)
Efter skolan ska jag och Sofia åka och träna.. efterlängtat! I februari ska vi iallafall komma iväg 2 ggr i veckan, samt att jag ska börja jogga och lite sån skit :)
Hade sånt sug igår efter att jogga.. har inte haft det sen nian! Hoppas bara snön smälter bort och det kan bli några plusgrader så jag inte blir jättesjuk haha :)
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback