who run the world? girls.

Nu är det praktiskt taget lov för min del, om man inte räknar med den lilla lektionen imorgon på 50 minuter. Helt ovärt :D men jag åker ändå!
Har dragit hem mina målarkläder, maaassa verktyg samt en bock nu så allt är fixat till måndagen efter lovet då jag verkligen börjar på den praktiska delen av mitt projektarbete :)
Jag & min syster åkte också förut till Nordsjö och köpte grundfärg, färdigfärg, mediumspackel och non-woven lim. Beställde hennes fototapet också, så detta lär bli gryyyyymt!
Ni kanske undrar hur hennes rum ska se ut, och jo det kan ni få veta - En vägg ska ha en fototapet på sig, vilket är en från ECO woods som är en vit tapet med silvriga grenar som syns bäst i solljus, sen ska resten av väggarna vara lavendel, en ljus variant. :)
Även på tal om att göra något väggdekoration i text men det återstår att se vad Ewa bestämmer sig för :D sen så ska ju hon köpa en ny stor säng som tar upp typ hela rummet & en ny garderob. Lär komma bilder om några veckor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback