PartyLite

Sitter i skolan nu på en sån jävla ovärd dag så jag vet inte vad... hade en religionslektion nyss på 30 minuter och har 2 studiepass nu framöver. Svenskalektionen i eftermiddag är inställd så jag kan lika gärna dra hem efter att jag skrivit in mig i boken på studiepasset. :O
Igår hade mamma ljusparty (Partylite) så det kom massa människor och det var faktiskt jättetrevligt (även om medelåldern var på typ 45 år). Köpte lite doftljus som luktar mullbär, luktade typ lite godis/bär. Sen så fick jag mamma att köpa ljus som doftar jordgubb/rabarber.. mums!
Sen vann min syster ett ljus som luktar fikon tydligen (fast jag tycker mer att den luktar.. gott bara. HAHA) och den fick jag, snällt va :D
Helt okej kväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback