I promise to pay the bearer

Nu är det mesta fixat, bara lite småfix kvar med de fixar jag imorgon efter skolan (blev mkt 'fix' i den meningen haha!).
Var rätt trött när jag kom hem, hade ju skola till 4 sen så hade jag körlektion kvart i fem. Var inte hemma för än vid 6 :O hade inte ätit något på hela dagen då! Med tanke på att det var falukorv och/eller pasta med tonfiskssås ( DOM HADE I SVAMP?!?!? :@@@ ) så där blev det typ 5 överkokta pastabitar. När jag kom hem var det fisk här med.
så vart rätt trött och surig haha! Inte bättre utav att jag fick reda på att mamma åker redan 7 imorgonbitti så jag mår fan bajs nu :( (jaaa morsgris som sagt...)
hade dock en bra konversation med körskoleläraren om flygresan, jag har ju vart så himlans skraj över det men nu ska jag faktiskt se fram emot det lite. Bara vi inte störtar he-he.
Körlektionen gick bra, vi åkte upp till råda och tränade på dragläget och det, och körde sedan ut på småvägar till tolsjö och tillbaka in till stan :D Nästa gång blir det stadskörning, fast jag fick testa på det lite idag med :)
Ska kolla på svenska hollywoodfruar nu, PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback