School's out!

INGEN SKOLA TILLS 10 JANUARI! FUN FUN FUN! 

Men inte så fun, för imorses gjorde jag iordning mig för att sticka iväg till skolan, och skulle föra över en bild till ett usb som mamma skulle ha, då jag såg att texten började vrida sig för mig. Nästan som små blixtrar. 
Då vart det ju bara att ta en superstrong migräntablett och 2 pamol och lägga sig. 
5 timmar senare, och jag har fortfarande superont i huvudet, fast absolut inte som jag hade imorses. Jag har hängt över toan 2 gånger och spytt över smärtan också. Fun fun fun? 

För er som inte vet vad detta är jag har, så är det mitt alldeles lilla fina handikapp (ja jag är handikappad, tydligen), auramigrän. 

Man blir "blind" i 30-40 minuter, då allting man ser suddas ut, smälter ihop. U name it. Det kommer jobbiga "blixtrar" i ögonen och man har absolut ingen balans (eller iallafall inte jag). Sen kommer värken. 
Om man blir blind på t.ex. högra ögat, så får man ont bakom vänstra ögat.
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback