Nackdelarna med London

Ambulanserna. Om ni tycker att dom har ett jobbigt ljud här i Sverige, då är det inget emot dom i London. Fyfan, man var ju tvungen att verkligen hålla ashårt för öronen. Dom tjuter verkligen, svinhögt. Och detta hörde man hela natten...
Indierna på snabbmatskedjorna. Inte för att vara rasistisk eller så, men har ni hört indier prata brittiska? Det är fan omöjligt att fatta när dom drar på som fan, så står man där som ett jävla ufo och fattar inte ett piss. Sen när man ber dom prata långsammare så pratar dom i slow motion, för dom tror att man är ett retard. Dock träffa vi en go jävel inne på KFC, han ville skaka hand med oss bara för vi var svenskar ;) aww..
Chips eller pommes frites, pommes frites eller chips. Jag har så jävla svårt med brittiska, särskilt när man skulle beställa något och dom säger att det ingår chips eller något. Då står jag där och bara.. eh va? CHIPS? jag vill ha pommes för fan.
Chips är alltså pommes frites.. Kände mig så efter att jag aldrig fatta detta haha!
Butikerna efter 17.00. Med en stad på ca 8 miljoner (nästan hela sveriges befolkning i en stad HAHAHA) och ca 13 miljoner i förorterna så blir det jävligt svårt att gå i affärerna efter fem. Jag menar, det var som att slåss efter plaggen, och varenda jävel hade symöte mitt i vägen med sina barnvagnar.
Och britter kan inte säga URSÄKTA - alltså EXCUSE ME, ne för dom säger SORRY. Det var en liten grej jag störde mig på, för man hörde det 5 gånger i minuten :)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
» stora syrran1

hahaha vart är "gilla-knappen"? ;D



vi gick inte ens i affärerna efter 17, då hittade vi på annat i stället :)

2011-11-02 13:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback