American dreams

När  jag var 9-10 år så fastnade jag för en serie som gick på ettan, dock gick den "jättesent" vid halv 12 på kvällen. Kommer ihåg hur jag varje måndag, innan läggdags, satte in en tom video i min tv och spelade in från 9 och fram tills videon blev tom, så jag kunde se avsnittet dagen efter.
JAG på 9-10 bast haha...
Iallafall, jag har kollat efter denna serien jättelänge nu, på typ piratebay och sidor på internet som visar serier.. men den har aldrig funnits. Har nog kollat efter den i snart 2 år.
Så idag, klickar jag in på min lilla seriesida och kollar om det kommit något - OCH TRO FAN SÅ HADE DET DE!!!
så nu sitter jag här, och knarkar american dreams. Glad tjej :D

Kommentarer
» dagensgroda

Hej. fin blogg. kolla gärna in min nya blogg.

2011-11-13 23:55:46
URL: http://dagensgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback