Sorgliga jävlar

Sorgligt. Sorgligt att det är det enda folk kan fokusera på.
Hur stor man är.
Det här jävla idealet att man ska vara smal, men ha stora bröst. Lycka till säger jag bara.
Vill ni ha ben inkörda i er när ni ligger och myser eller har sex så visst ta för er. Men stora bröst på smala människor är svårt att hitta, så vidare dom inte är opererade.
En del, som jag, trivs att vara lite mulligare. Jag tycker det är otroligt fint med kurvor, då visar man verkligen att man är en kvinna.
Vart ska sånt här ta vägen egentligen? Jag tänker inte uppfostra mina barn i denna sjuka världen om folk fortfarande är så pantade i huvudet då. Acceptera kurvor, acceptera fyllighet.
Acceptera att vi har lika rätt att äta som alla andra.
Vi är inga dockor, inga barbies. Vi är människor med känslor.
Det är absolut inget fel med att vara stor! :-)
_________________________________
I DON'T REALLY CARE ABOUT
IF YOU LOVE ME
IF YOU HATE ME
_____________________________
Jag kan vara tjock, men jag är ärlig, och jag är mer än vad sådana människor någonsin kommer bli.
(Min kompis ville att jag skulle kommentera: Är det bara jag eller har alla killar fått jävligt liten kuk över vintern?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback