Semi-eurovision

Kollade ni på semi eurovision? Hade inget bättre för mig så satte mig och glodde på det med mor min. Även om Sveriges bidrag SUUUUUGER, så var den fan en av dom bästa, och då är det illa! haha. Vilken hjärtsnurp hjärtat gjorde när dom skulle visa vilka som gått vidare? Shit, fick ju hjärtattack.
Satt typ och sa: jävla skitland, kan inte ens kvalificera sig till finalen när det var massa skitlåtar.
så kommer svenska flaggan fram. Fint där! Ja jag Saade. hehe
MEN iallafall, IRLAND <3 omg, vad fan hette dom.. Jedward eller nåt sånt. Två tvillingar, med världens energi. Hoppa omkring som duracell kaniner! och deras hår.. haha <3
Hejar sönder på dom nu, dom ägde faktiskt.
Sen så gillade jag Estland & Bulgarien.

(Irland) Jedward - Lipstick

 

(Bulgarien) Poli Genova - Na inat

 

(Estland) Getter Jaani - Rockefeller Street

__________________________

Någon som tänkte på att Danmarks bidrag är jävligt likt Andreas Jonssons - Sing for me? Jämnför. Danmarks band hette typ, Friends in london eller nåt sånt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback