Pluggis

ligger fett efter i svenskan, ligger efter i natur, måste plugga massor på samhäll.
Dom här närmaste dagarna kommer inte bli skoj, men jag måste försöka att komma ikapp igen. Jag kan inte hålla på att halka efter så jävla mycket hela tiden. Samma sak i julas, och förra våren. Vi får egentligen inte mycket uppgifter och prov, men när det väl kommer då är man så jävla van vid att inte ha ett skit så det blir bara så här.
:(
Mitt fuskpapper nu btw:
haha herregud.. jag kan inte ens läsa en del ord jag har skrivit. Då är det illa!
Måste sluta att skriva som en kratta :-)
nu är det typ 5 dagar och 18 timmar kvar tills min lilla surprise händer! fy fan vad jag längtar. Även om dom flesta vet vad det är så har jag en del jag inte berättat för. Ska bli skojigt :D
Mina inlägg idag är inte roliga, men det kan dom fan inte alltid vara. hehe sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback