Ögonmigrän.

Vilket helvete, VILKET HELVETE!
Har fortfarande ont i huvudet men orkar fan inte ligga i min äckliga säng längre. Jag blir rastlös när det gör ont och jag inte kan göra något.
Hade faktiskt en bra morgon, lite trött, men vafan det är väl alla. Sen efter drygt 45 minuter på praktiken så börjar synfält försvinna och jag ser suddigt. Det börjar blixtra i ögonen.
Gick genast till dom på praktiken och sa att jag var tvungen att åka hem.
Kom hem, tog 1 migräntablett och 2 alvedon gick och la mig.
40 minuter senare går jag och spyr. Går och dricker lite vatten.
Gick och la mig igen, sen när jag vakna nyss så var jag tvungen att spy igen.
Kan ju fan inte äta nått utan att jag spyr ! Hatar de, hatar smärtan.
Mina glajjor fick åka på nu (glasögonen alltså) och dom har jag ju inte heller haft på mig på flera veckor. Jag tröttnar bara på att ta på mig dom. Antar att jag får börja ha på mig dom lite nu.. ser asdåligt direkt efter att jag har haft migrän.
OCH VART FAN ÄR MINA SOLBRILLOR??? Måste ju dra ner persiennerna i hela huset för att jag ska kunna gå omkring utan att få världens värk i ögonen.
Arghhhh fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback