Negativ energi

Ah nu har jag ju inte uppdaterat på hela dagen, men vafan. Har varit sån jävla dålig energi runt mig idag och det har bara gjort så min glada energi försvunnit helt. Jävla drama hela tiden, alla ska bete sig som att dom går i 3:an fortfarande oavsett om dom är gamla nog för att fatta bättre. Sen så blir det absolut inte bättre utav att jag måste sova snart och gå upp och måla hela jävla dagen imorgon samt fredag. Ne jag pallar inte det just nu.
Jävla tursamma florister i min klass som har kompledigt i 2 dagar nu. Fusk som satan säger jag bara! när man själv är i skolan en kväll, får man bara ledigt en dag, men dom kommer med 2 dagar. Jaaaa, vad rättvist.. NEJ!?
När dom ändå fått ledigt från typ massa lektioner också tycker jag ju inte 2 dagar är okej.
Ja jag är sur.
Jävla fittmänniskor som ska bara vara fittor hela dagen, och vara så jävla själviska och elaka.
"ahmen hon gjorde de och de och de..."
MEN FÖR FAN, VEM BRYR SIG, SLUTA LIPA.
dö.
hejdå

Kommentarer
» FATMA | underhållning

Vad tycker du om dator halsbandet, hiss eller diss? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback