Min dag

Då var denna "veckan" avklarad på praktiken. Återstår bara nästa och sen är det tillbaka till skolan som gäller!
Denna dagen gick rätt fort, hade mycket att göra vilket var asgött. Kom in 2 damer, som pratade engelska med oss, och ville ha färg. Men när dom prata till varandra så prata dom någon slags franska lät det som, fast ändå inte.
Efter dom gick så frågade jag en på Nordsjö vart dom var ifrån, och han svarade: Holland.
Och då undrade jag vad dom skulle måla här.. Men då var det tydligen att dom skulle ta med sig färgen till Holland och måla där. Vår färg här i Sverige är tydligen SUPERBRA jämnfört med holländarnas. Åker typ 120 mil för färg. Fint. :-)
Sjukt att nu när jag slutade klockan 6, har ätit mat.. och pappa börjar redan prata om kvällsmat? hm konstigt tycker ju jag.. men klockan är ju fan redan 7. HAHA dagarna försvinner när man jobbar 9-18 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback