"Fartfylld" resa i majåker

Jag och min syster skulle köra och hämta mamma, vi var lite försenade för vi glömde av tiden så Ewa gasade väl på rätt mycket :-)
Låg och tryckte bakom en tjej som övningskörde, och FYFAN va hon blängde argt på oss, sen vände sig alla andra i bilen sig om och blängde medan jag och ewa satt och asgarva.
Iallafall, kom fram till majåker där mamma jobbade idag, stängde av bilen för att hon var inte klar...
Sen när hon väl kommer, och vi ska åka iväg, säger bilen bara: woom, woom. Och ville inte starta. Ewa försökte flera gånger om och om igen att starta bilen, och den lät bara woom woom.
Mamma blev så klart sur, och försökte få tag på pappa, och som vanligt är han i garaget och hör inte hemtelefonen och har inte på sig mobiltelefonen. (Om man har en mobil tkr jag ju allt att man ska ha på sig den?? annars är det ju ingen idé att ha en)
Hon ringde och ringde men han svara aldrig.
Tillslut ringer mamma nummerupplysningen efter grannarnas nummer så hon kunde ringa dom och be dom att gå ner till och säga till pappa att ringa upp oss. haha PINSAMMMTTTTTT.
När mamma lagt på, tro fan att bilen startar! HAHA det var så fint.
satt och skratta typ .. hela tiden.

Kommentarer
» Ewa

Woooooom woooom sa den övningskörande tjejens bil

2011-05-17 22:27:01
URL: http://momentwithout.blogg.se/
» stora syrran 1

hahahahahahahhahaha roligast ever xD

2011-05-18 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback