D-R-A-M-A

Japp, drama.
Usch vad jag hatar de. Blir så jävla förbannad nu, jävligt lack. JÄVLIGT LACK.
så SKIT NER ER.
____________________
Idag spenderades dagen på praktiken, as usual. Åt kebabtallrik.. ah det var väl trevligt att veta????
Slutade, åkte hem... stod MASSA thaimat på bordet.. ja det är också trevligt att veta??? :)
svar ja.
Mamma och pappa har varit ihop i 30 år idag så ja, gooooer mat blev de! och det är jag tacksam för. Var inte sugen på något.. vanligt idag HAHAHAHA.
Och nu har jag kollat på massa avsnitt på 90210 - superbra serie. . jag är en serienörd. Älskar serier.
Förövrigt när jag nyss skulle föna håret så började hårfönen ryka.. jag blev rädd.. och det luktar äcklig rök i mitt rum. uschamej.
Ska kolla på mer 90210 nu, och varsågod Ewa för detta inlägg :*
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback