Är jag sjuk??

Denna söndagen går så jävla segt. Taggar morgondagen svinhårt och ah, blir inte bättre när det inte finns något att göra. Kollar på klockan hela tiden haha!
Iallafall, så gick jag till köket och plocka ur disken och diskade andra saker och gjorde det fint. Då kommer min syster och frågar om jag är sjuk D:
Rastlös mer...
Och sen när mamma kom hem kollade hon jättelänge på mig, så var tvungen att säga: nej jag är inte sjuk.
Var imorses och rösta för första gången, yeah vuxenlivet! haha.. gick jättefort, var inga där typ.
Och imorgon börjar jag praktiken på nordsjö, spännande! dom verkar vara helgoa där så jag har inga tvivel om att det kommer bli kul och skönt (även om jag jobbar 9-18). Hellre sovmorgon än att vakna tidigt säger jag bara! det är därför jag väljer att praktisera i butik hela tiden istället för att vara ute på målarfirma :-) visst så får man en slant sen i matersättning, jag får runt 250 kr medan alla andra som är på firma får dubbla, men hey, jag klagar inte :-D Kan fan ge bort 25 kr för att ha sovmorgon varje morgon.. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback