Vart på stan med Tintin

hallå där! Hemma nu :)
har precis varit på stan med Tintin.. köpte bara en halsduk från gina tricot för 129 kr och en bronzing powder från H&M :) Men var sjukt längesen som jag umgicks med Tintin. Hon började min klass i 8:an, och vi klicka väl ganska direkt, haha! Vi skämtade hela tiden innan hon kom typ; aahh har hon en hund som heter  milou eller?!
det roliga är att hennes numera bästa vän heter Milou.. ödet? kanske ! haha lite fult ändå ^^
Nu går dock Tintin i ettan i handel och jag i tvåan i måleri, men hon kommer alltid förbli min bästa vän oavsett vad, den sjuka ungen alltså :-)
Tintin och jag i åttan :) jag hade ett misslyckat blekningsförsök </3
blev brunett direkt efter HAHA
häähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback