Vart försvann dagen?...

Seriöst, dom här målardagarna är FÖR långa! 8-16, när jag väl kommer hem ( 16.30 ) då äter man. Sen är klockan 5. Sen pratar man med föräldrarna, vips, då är klockan 6. Då är det kväll, redan. typ 4 timmar kvar tills man ska sova, och då ligger man bara i sin säng och flötar, i mitt falll chokladpudding, och kollar på gossip girl.
Samma sak imorgon, fast vill festa, så får se om mina girls hittar ngn rolig partey att gå på :D
Tänkte på den dära nya "gossip" bloggen som någon har gjort, om Lidköping. Eh, liksom, vart är the gossip!? Fan tillochmed jag skulle kunna göra en mkt bättre gossipblogg än så, kom igen va.
Dagens djävul, dagens ängel, haha alltså, gå och lägg dig som har gjort bloggen, du får ju dra fram lite mer grus ur grusgången om du ska ha en bra blogg, :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback