Vårkänsla och komplex

Fan vår ute.. typ. +5 ute och solen skiner som fan, men det känns som 10+ ute!
Tänkte dra ut med Maja snart, i skinnjacka, solbrillor och en fet halsduk, känns som att det är dags för att inviga vårkläder lite ;)
Kollade nyss egenom min bdb, jag vill inte ta bort den bara för jag har proppfyllt med bilder sedan 2007 eller något. Men jag har kommit på att jag har haft jävligt mycket komplex för min kropp osv, och försökte vara någon annan.
Började väl med när jag blev ah, emo. Yeyy, Tanya har varit emo! japp, mkt emo också.
en rätt mild form av hur jag såg ut! haha....
sen blev jag rödhårig, och fick fett mkt komplex för kroppen, och ah, svälte mig.
Lägger inte ut de pinnsmala bilderna på min mage, men jämnfört med hur jag ser ut idag, hur kramgo och tjockis jag är, så var jag JÄVLIGT smal. Fysatan.
Sedan blekte jag mitt hår, blekte och blekte, och blev fjortisblond, wiiie!
ni vet sån där gulblond, fint. ah. Jag var überfjortis.
sen blev jag brunett, och blev lite halvemo igen, eller mer... till.. det "normalare hållet".
Sedan blev jag blond igen, fast slinga mig fram till mitt blonda och färga sedan en askblond nyans på håret
Pyroman.. haha ser lite läskig ut, och där har jag blivit god och glad i kroppen!
och nu - rödbrunett, mullig, glad.
Sluta ha komplex för er själva, för er kropp. Att svälta hjälper inte, jag mådde så jävla dåligt när jag höll på, och blev ju inte bättre över hur pinnsmal jag blev.

SÄG JA TILL BUKFETT <3
hiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback