SJUK(T) - tråkig dag

Nu när jag är sjuk, sitter jag ju bara i soffan och kollar på tv. Febern har dock blivit lite högre, och jag blir yr så fort jag ställer mig upp. Ni skulle sett mig igår, satt och skaka som en nervös kanin i soffan, så jag fick vara en liten hänglapp på mamma så hon kunde värma mig lite.
Sen fattar jag inte hur kroppen kan vara så rubbad.. om man sitter med högre temperatur i kroppen så ska man väl inte sitta och frysa som en idiot? det är det jag inte fattar. Eller i morse blev jag kallsvettig som fan, sen började jag frysa igen, och sen blev jag kallsvettig och nu fryser jag igen. Ja riktigt rubbat.
Min syster har åkt till Holland idag, så pappa skjutsade henne till göteborg, fast han har varit borta jättelänge nu, tycker han borde komma hem så jag kan prata med någon. Och mamma är på kalas hos min "kusin" Jennifer i Skara. Hon fyllde 20 igår.. ( kallar henne kosin, fast hon är egentligen mitt kusinbarn ).
Min andra syster ligger sjuk i Karlsborg, hennes pojkvän har smittat oss båda.. han var här i veckan och blev riktigt sjuk, och han kunde inte åka hem.. så jag åkte på det också tyvärr. :-(
Det snöar ute också, skittråkigt, men ah, det är ju Sverige.
Uppdateringen lär suga koballe så länge jag är sjuk, men ni får klara er på dom inläggen jag lägger upp :)

Kommentarer
» stora syrran 1

aah men sen får du tänka på att det var ändå tur att robin var hos oss, för härborta finns det ingen som kan hjälpa han om ha blir så dålig.



och han var ju helt väck när febern höll på så som på dig vännen!

2011-03-28 11:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback