RFSL

Idag på morgonen hade vi besök av en kille från RFSL som snacka om HBT, kön, sex osv. fett med pinsamt med tanke på att vi aldrig gått igenom detta på min gamla skola när vi hade sexualkunskap, så att liksom höra någon använda orden; fitta, penis, snippa osv... ah man blev ju ganska generad.
Han visade även hur man trädde på en kondom... antar att jag dog lite mer då. Och jaa jag får väl vara barnslig osv som tycker att det är pinsamt men det blir så när man ALDRIG gått igenom sånt förut med en klass.
____________________________
Nu ska jag snart måla, fast blir lite sur, för jag ska tydligen vara ombytt till mina målarkläder säger min lärare, men han vill inte berätta varför jag ska vara ombytt. Jag har liksom förslag till klassrum att arbeta på, och inte fan sitter man i målarkläder då!  dumma han :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback