Pi-dagen

sitter i rasthallen som vanligt nu, som jag alltid gör på mina raster. Såg förut att dom flaggar ute, men det var ingen vanlig flagga.. sen såg jag 3,14...
Pi-dagen. Vad fan? Pi-dagen? seriöst. Varför har man en pi-dag, som att man skulle ha en division-dag, multiplikations-dag, subtraktions-dag, additions-dag osv. Haha liksom.. lägg av >:
Så idag kommer väl ett par nördar sitta och tävla i rasthallen i A-huset om hur många siffror dom kan efter kommatecknet eller nåt. Har för mig att dom gjorde så förra året iallafall, supermesigt.
Har bara en lektion kvar nu, vilket  är idrott, men vi ska ha HLR, wiie -.- Blåsa liv i en jäkla docka fylld med bakterier från 2000 andra personer är min högsta dröm. Undrar om man kan skippa skiten....
Visst om dom tar en servett och torkar av, men fortfarande äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback