MADNESS I TELL YOU!!!

JAG ÄR SÅ ARG, SÅÅÅÅ ARG. Vill slå i väggen, dunka huvudet i väggen, sparka i en stolpe, skrika.
JÄVLA JÄVLA JÄVLA CW, FUCK YOU. NI OCH ERA JÄVLA "UNDERBARA" FITTIGA UPPEHÅLL HELA JÄVLA TIDEN!!! RÄCKTE DET INTE MED I NOVEMBER, DÅ DET VAR 3 VECKORS UPPEHÅLL FRÅN VAMPIRE DIARIES? sen i DECEMBER då vare över 1 1/2 månads uppehåll!!! och serien gick igång igen 27 januari.. SEN NU.. ERA JÄVLAR, TAR NI ETT JÄVLA UPPEHÅLL IGEN!?! TILL 7 APRIL!?!?
DÖÖÖÖÖÖÖ.
Jag hoppas allvarligt talat att ni dör.
låt någon annan tv-kanal ta över serien, tack. Fuck you cw, ni förstörde min dag.
dö dö dö dödödödödödööööööööööööö
( ja jag har nog pms idag, men var så taggad för detta avsnittet........dö )
dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback