LONDON

Varit på tal jävligt länge om att målarna i min klass ska åka till London i oktober, och nu ser det verkligen ut som att vi ska det! Första gången jag kommer flyga isf.. uhuhu? :s
Fast ettorna ska nog också med, alltså målarna, men bara bra för mig, för då får jag ha min älskade Maja vid sidan om mig samtidigt som vi upptäcker Londons gator ;-)
Idén med denna resan är att vi ska kolla på World skills, alltså Yrkes-vm, då alla yrkesgrupper tävlar mot andra länder. Så i Sverige har man haft yrkes-dm, och yrkes-sm för att rösta ut dom bästa i Sverige just nu, som ska tävla mot alla andra länders bästa. Vi ska såklart heja på målaren från Sverige - detta året för första gången en tjej! grymt :)

Kommentarer
» syrran1

ett tips om london titta till höger när du går över gatan, det gjorde inte jag ;P

drick vatten, och fota massa :D

krams <3

2011-03-18 17:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback