I skolan...

Sitter och har samhällskunskap just nu, görtråkigt, jatack.
Kommer få huvudvärk snart för min lärare skriker ut allt, så ah, så där jättekul känner jag. Sen har jag teori på idrotten, och sen slutar jag runt tjugo i 1 eller tidigare. Göttgött!
Sen ska jag hem och duscha, och sen om mamma blir klar med sina grejer rätt tidigt så kanske vi drar till Trollhättan och hälsar på min syster som bor där i en månad under sin praktik. Då ska vi även till Överby köpcenter och då ska jag bannemej gå in på Bikbok och köpa mig en jacka, om den ser bra ut på.
Min andra skinnjacka har blivit misshandlad av min katt så måste hitta någon som är någorlunda billig och ser bra ut så funderar på denna;
Kostar 499kr
Den ser rätt ful ut på bild, men får se om den ser annorlunda ut irl. Annars får jag väl strosa runt i varenda butik och kika efter en annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback