Fruktsallad, fruktsallad hela daaan'

Idag är det en sådan dag, då min pappa har lagat äcklig mat. Dvs korvstroganoff. FY FARAO vad jag hatar korvstroganoff. Så jag var tvungen att brainstorma, och sen insåg jag, fan fruktsallad skulle sitta fint!
använde mig utav;
Nätmelon
Banan
Apelsin
Kiwi
Röda vindruvor
Päron
kommer sitta jävligt fint nu vill jag lova! och efter de så kommer jag gå på godiset i mina ölglas som ni ser i bakgrunden på bilden.. och även min ena 200 grams marabou och min andra 100 grams daimmarabou.
FLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

Kommentarer
» Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T m.fl

Fruktsallad är riktigt gott!

2011-03-04 21:12:54
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback