Fördelarna med att vara singel!

Tycker alla är så jävla desperata efter att ha kille, uppmärksamheten och att känna sig tillgängliga och bra för någon. Men nu när jag vart singel - ett bra jävla tag, så har jag haft det skönare än någonsin!
No drama
Ja, killar har en bra tendens att hetsa upp oss flickor. Särskilt om vi har pms och grejer, ajajaj, då jävlar är det illa. Då måste killarna lägga benen på ryggen och springa. Eller så svarar inte pojkvännen, och han ignorerar dig eller något, blablabla, vet ni vad - SOM SINGEL SLIPPER MAN DET! :) iallafall när det kommer till pojkvänner...
Sängen för dig själv!
Det kanske är mysigt att ha någon att mysa med, men fan, MAN VILL JU HA SÄNGEN FÖR SIG SJÄLV. Slippa någon som vrider sig, snarkar, gör konstiga ljud...pratar i sömnen, GÅR i sömnen? Eller bara någon som är pigg som inte vill att man sover. Han kanske rullar omkring mycket i sängen? - SOM SINGEL SLIPPER MAN DET! gött som fan, sova på sina egna villkor och ingen annans. Min säng.
Du slipper bry dig om morgonandedräkten
Du vaknar, luktar som en gris i munnen, din pojkvän försöker kyssa dig, oh nono. - SOM SINGEL SLIPPER MAN DET.
Du får mer tid åt dina kompisar och dig själv
Dom flesta jag känner - dvs typ alla, är ALLTID med sina pojkvänner. Alltid. Snackar alltid om dom osv, för hela världen kretsar ju runt dom. Privatlivet försvinner, hemligheterna försvinner, kompisar försvinner. Du förlorar dig själv i det oftast. Utan din pojkvän är du inget och blablabla. MEN GÅ OCH DÖÖ DÅ OM DU KÄNNER SÅ, Eller fan gör slut.
Ja alla kanske inte är så här, men fan en bra procent i min vänkrets iallafall. Jag gillar att ha min säng ifred, jag gillar att kunna sova på mina egna villkor. Gillar att slippa drama, och gillar att kunna ha mitt egna privatliv och mina egna hemligheter.
Ja jag är då fan en sjuhelsikes bra singeltjej!
Och om jag vill mysa så kan jag fan gosa med min kudde för det är fan bättre än något benigt. Och om jag träffar någon som gör mig glad, älskar mig för den jag är, låter mig ha mitt privatliv och inte klagar allt för mkt - fine, det kanske är en annan grej, men bättre att låta det ta sin lilla tid :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback