@Dansen

Nu sitter jag på dansen, dansar ju som sagt LINEDANCE. Vilket inte varenda 18åring gör i Sverige ;) men ni vet, jag är ju lite speciell, lite konstig och mycket underbar!
Faktiskt rätt kul, och det finns jobbiga danser vilket inte många tror, för endel gånger blir jag genomsvett ( med tanke på min size så är det inte så konstigt hähä ).
Just nu dansar morsan, hon har dansat 1 år längre än mig, så hon är på en nivå högre upp än mig. Men hon glömmer bort allt hela tiden så det är skitkul att kolla på och skratta åt henne hehe.
Ni kanske undrar va fan jag gör här medan min mamma dansar varje måndag.. jo jag gick egentligen på onsdagar, men hon tyckte det blev så jobbigt att skjutsa mig och hämta mig, så jag bytte till måndagar, som också är i min nivå, för då är hennes kurs direkt efter.
Sen så kan jag sitta här med min lilla maccis och blogga och göra läxor ;)
Ska övningsköra hem sen förresten! Wiiiie! fan vad jag älskar att köra bil, och jag ÄLSKAR att växla.
Pappa fick en Volvo 240 för ett tag sen, en ljusblå, rätt sketen bil, vilken jag vill ha, och lacka svart med rosa flammor på, hih. Min lilla pärla! men nene.. det går ju inte enligt han :-( Men ska försöka övertala han, annars får han fasiken köpa mig en finer volvo 850! Liksom varför kasta bort en bil nu när vi har en extra.. när vi behöver en till?
För jag, mamma, och ewa kan fan inte fajtas om den lilla bögblåa opeln vi har ( no way att jag kör pappas stora volvo). hohooooo
LÅNGT INLÄGG, BARA FÖR JAG INTE HAR NÅGOT LIV JUST NU WIWIWIIWI <3
så ser min pärla ut! HAHA.. Jag skiter i vilken sorts bil det är, bara det är en bil så blir jag mkt glader chey!
och bara man lackar om den osv, fixar lite invändigt så kommer den nog bli en skönhet!! Sen sälja dyrare när jag vill ha en nyare :) Ska verkligen övertala far min.
PUSS

Kommentarer
» Ewa

You wish Tanya! Det tar tid innan man har förtroende nog att köra volvo.. den är min ^

2011-03-14 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback