bus!

Tjenatjena bloggÄn!
Har precis kletat på mig min nya bus och sitter med en kopp kaffe. Får se hur neger jag blir denna gången.. Klarar fan inte av att se ut som ett dött vitt spöke 24/7 så, ja, lite färg gör alltid lite nytta! :D
Tänkte på big brother, vad fan är Cilla för någon tant eller? Dubbelmoralskärring skulle jag kunna säga. Hon sitter och är Katerinas typ bästa vän, sen bråkar dom, sen blir dom vänner, sen när Katerina nominerar Cilla och hon får reda på det så får Cilla fnatt och gråter i all oändlighet. Kräver så jävla mycket uppmärksamhet, skrattar, sen börjar gråta lite mer igen när hon inte får tillräckligt med attention.
Sen tar tillbaka sin röst mot Sanna, för hon faktiskt är en riktigt bra person! Hörru Cilla, inte lite dubbelmoral du har nu eller? Ne ut med tanten. Det är bäst att hon åker hem till sina stackars små barn så dom slipper se deras mamma i Big Brother och bli ärrade för livet, för vem fan vill ha sin morsa på BB egentligen?... inte jag iallafall och Cilla är inte många år yngre än min mamma! Då blir fan jag ärrad.
Känns inte som folk tänker över vad som kommer hända när dom går in i BB, för liksom, dom vet att när dom sätter 17 pers i ett hus, i 106 dagar, då kommer drama hända, och man kan ju för fan inte springa omkring och tycka synd om sig själva när dom utsatte sig för detta själva!
Om jag skulle vara med i BB så skulle jag faktiskt ha lite mer god självkänsla och ignorera alla falska människor. För om dom utsätter sig för sånt här - GÅ FAN INTE OCH LIPA OM DET HELA TIDEN DÅ! Gå ut ur huset om det är så jävla jobbigt. Jag tycker det är jobbigt att kolla på dubbelmoralsfittor som inte har de minsta självkänsla och måste sitta och äta uppmärksamhet.
The bitch is back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback