Bless the broken road

Sitter hemma nu, jag skolkar. not. Ne jag har bara världens fetaste håltimma som suger åsneballe och ah, bättre att sitta hemma och inte göra ett skit än att sitta i skolan och se ut som ett dampbarn som inte har något liv. Älskar skolan <3<3<3
Börjar igen vid typ 1 med en äcklig affärsutveckling, som iof är vår sista, men den är så jävla tråkig och läraren bara tjötar om sitt liv HELA JÄVLA TIDEN istället för att .. tja jag vet inte, ha affärsutveckling med oss?
Något som var fint, var att jag somna till min lilla country spellista på spotify, och jag vakna glad.. det händer inte ofta? och jag vaknade pigg, och solen lyste. Det var ännu bättre!
Nu ska ni få smaka på en dos med country, ENJOY HÄHÄHÄÄ
Rascal flatts - Bless the broken road

 

Jerrod Niemann - Lover lover

 

Chris Young - Gettin' you home



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback