Bieverfever/Justin Bäver

häähääää, nu är det så att jag och Maja ska på bio på onsdag, på premiären här i Sverige av "Justin Bieber - Never say never" MIN IDOL <3<3<3<3<3<33<3<3<3
( dom som inte fattar ironi är ju dumma )
Då kanske ni undrar - varför i helvete ska du se filmen om du inte ens gillar honom?
Jo det är en bra fråga, och jag har ett bra svar:
Man måste någon gång se en dålig film för att uppskatta dom lite sämre filmerna. Plus att han sjunger precis som den lille ungen jag la ut på bloggen, och ah, jag förstår inte. Blir känd över en röst som en 5 åring kan ha?
Då kanske ni säger:
Men tanya, du är bara avundsjuk.
Näe, det är jag inte. Om jag skulle vilja vara känd (vilket jag vill hihi), inte fan ska jag göra mig känd över att sjunga som en bebis och ha 1 miljard 12åringar efter mig. Nej jag vill bli som Rihanna, vara fedt nice och sjunga fedt bra och bara vara fedt awesome.
Men det lär ju inte hända för jag sjunger som en kråka. DOCK har jag alltid velat sjunga countrylåtar.. typ lite som taylor swift, carrie underwood. Ja jag är speciell. Gillar linedance och country,.. cptanya. Ska flytta till Nashville och bli lika känd som miley cyrus.

Kommentarer
» maddis

hahahahahahaha. Jag ska med på premiären! BiebahFevah<3

2011-03-21 21:34:19
URL: http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback