både tråkiga och bra nyheter

Börjar med det tråkiga, som vi fick reda på imorses. Läraren sa att en i vår klass skulle sluta.
Och vår klass är liksom, tajt. Vi har en sådan gemenskap tycker jag, och jag trodde aldrig någon skulle sluta. Men hon som slutar, har haft det tufft nu det senaste, och det har vi märkt, så hon slutar av personliga skäl - som jag inte drar upp här i bloggen, det vore respektlöst mot henne. Men känns så himla tråkigt, nästan 2 år i vår klass, och kommer inte ens fira studenten tillsammans med oss. :(
Och till den bra nyheten! Jag gick länge och grubbla imorses innan mentorstiden angående indivinduella valen vi har valt till trean, och tro fan att papprena hade kommit idag med vad vi kom in på! Jag hade sökt till Digitalt skapande i första hand, och webbdesign i andra hand. Och tro fan att jag kom med i digitalt skapande! GÖTTTTTTT
Har haft måleri hela dagen, därför jag ej skrivit, och har även måleri imorgon, så räkna inte med så mycket uppdatering :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback