I said what what in the butt

Denna dagen har varit seg, inte hänt alls mycket. Fick en välförtjänt sovmorgon, dock gick jag upp klockan 8 för att ringa ungdomsmottagningen för att boka tid till att få mer minipiller... men då säger kärringjäveln i telefonen att telefonen och ungdomsmottagningen är stängd tills på tisdag för dom är på utbildning. Fuckers.. kommer bara ha 2 veckor kvar då på min sista karta och ah, dödar dom lite om jag inte får en tid inom 2 veckor.
__________________________________________________
Haha pappa ska ställa upp en stege vid huset där dom dära klättergrejerna på taket är så jag ska träna på att gå upp och ner. Finns inget positivt med att vara höjdrädd, men bättre jag tränar lite nu så jag slipper stå där sen hos gubben och gråta över att det är läskigt -.- HAHA

Kommentarer
» storasyrran1

du måste lära dig att ringa innan du ens börjar på din sista karta, jag fick en rejäl utskällning för det där en gång!



plus att undomsmot har väldigt mycket att göra framöver innan de stänger över sommaren (vilket jag tycker är puckat, det är då de flesta undomar behöver hjälp med diverse saker)...

2011-06-05 12:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback