Helt jävla otroligt...

När jag väl vill hitta på något, umgås med folk så får jag världens förkylning (antagligen från midsommar då vi sprang omkring ute rätt mycket). Och vädret blir fint nu med, ja toppen! verkligen toppen...
Kan knappast svälja något med min förbaskade hals, jag har ont i huvudet och är snorig. Skitkul verkligen!
sen kom jag på igår... jaha jag ska till tandregleringen idag.. wiieho. Dom ska ta kort på mina tänder och skit, jo men det ska väl allt bli kul att le när hela ansiktet är typ svullet, usch. Känns som jag bara sover varannan natt med, så vettifan vad som händer nu.
Jag vet iallafall att jag ska tömma apotekets lager idag på förkylningsmediciner.
OCH KOLLA PÅ TRUE BLOOD!!!! OMGOMGOMGOMGGOMGOMGOMGOMGOMG  <--- lite överdrivet, vet, men har längtat ett år!! Woop woop!!
och  nu säger ni väl: men sluta va så fjortis, blablablabla... Låt mig vara fjortis, bara för idag.
NU ska jag duscha jobbigt nog och sen väcka min syster.. vet att ni älskar mina klagomålsinlägg innerst inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback