Google har alltid rätt!

Kan inte göra mer än att hålla med! ;)
vet att min uppdatering suger, men så får det vara ibland! Igår drog jag och Emma på en förfest i stan och hade lite trevligt, och sen cyklade vi ut till Filsbäck till ett skönt gäng, och där var vi till 5 på morgonen. Haha göööörroligt, har aldrig festat så länge faktiskt, brukar åka hem rätt tidigt annars, typ 00.00-02.00.
Men iallafall, blev lite lekar, sen sprang vi ut och dansade små grodorna och allt möjligt runt en ek, ströga omkring lite på stan, gick ner till vattnet och dansade runt en riktig midsommarstång (det sista var runt 4, stabilt!)
Visst var det mycket mer än så imellan, men förklarar bara kortfattat!
Helt klart den bästa midsommaren! Förra året sög så jävla hårt när en viss idiot uppfattade mig som 'för full' och bokstavligen talat släpade iväg mig till hans kompis bil och dom körde hem mig och maja. Vad är det för bullshit eller.. 'för full'. Jag kommer ihåg allt, och jag är inte 14 år längre, vet ju fan när man ska sluta dricka ett tag så man nyktrar till lite men ne, det fattade ju inte denna trångsynta människan! :)
Tur att man slipper sånna idioter nu :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback