Be twisted

Hallå där! vet, sämst uppdatering, chillar jävel och bara andas. Känns så jävla skönt. Har inga mer skolarbeten på 3 månader nu så det känns väldigt bra! Har ioförsig inte haft det sen förrförra onsdagen men ändå haha!
Håller på och kollar på pretty little liars, en rätt ny serie som är lite konstig att förklara men det handlar i princip om 4 tjejer som går igenom lite mysteriska saker genom deras vän, som försvann och dog. Mycket lögner och hemligheter som kommer upp.. ja, den är bra iallafall. Tycker väl allt är bra men...
Städa rummet lite imorse, kändes som att jag behövde det, såg ut som en svinstia, och kläderna låg öööverallt!
Och sen svängde Maja förbi en stund så vi satt i uterummet och pratade om lite allt möjligt :)
___________________________________________________
Och den dära nya tampongen.. be twisted, från libresse? varför gör dom tamponger med ett motiv på? skiten ska ju ändå upp i arslet HAHAHAHA alltså, doesn't make any sense.
:-D
Eller så vill dom att det ska va lite roligare att ha mens? HAHA kommer aldrig vara roligt att ha mens. Typ dagens skämt. Fast prova cerazette tjejer, gryyyymt minipiller! man får mens typ var tredje månad eller inte alls :D
Visst kanske lite pms, men jag har inte märkt av de mer än den pmsen jag fick från p-piller:)

Kommentarer
» stora syrran 1

sen så har icas egna tamponger oxå en twist funktion, de var nog änna först med det :P

2011-06-14 14:15:33
» hannah

Jag tycker att plasten på och den lilla asken är hur söta som helst! Och jag blev helt överlycklig när jag tog av plasten och såg att det var ett LILA snöre på :D Och så dom små inristade vågorna på tampongen, asså det är ju bara super fint!!!

I hope i made your day <3

2011-07-07 11:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback