Way up high, skies are blue

Hej igen!
Jag jobbade rätt länge idag, till 6.. kan säga att köksmöblerna var ett helvete! Och det värsta är - att dom inte är klara än :S Ska dit imorgon klockan 10 och antagligen jobba lika länge.
Så nu har jag och göra lite:
Måla plåten runt skorstenen svart (den har flagnat i solen)
Grundmåla och färdigstryka lister till köket
Finslipa köksmöblerna, samt kanske lackera dom? Jag vet inte om han ville att jag skulle göra det eller inte!
antagligen :)
Slipa inne på deras minsta toalett, samt spackla lite.

Lär ju så inte bli klar imorgon, men ah det sitter alltid fint med lite pengar i fickan! Haha när jag gick upp på taket förut så höll jag verkligen på att dö. Benen vek sig som satan direkt! ;)
Och en liten fillur valde att sätta sig i mitt hår och göra mig vettskrämd.. en spindel.. yaay........ inte :D
Och pappa väntade på mig tills jag kom hem så vi kunde åka och sjösätta båten och åka en liten sväng, tur det! Älskar att vara ute på sjön ;)

Kommentarer
» Jenny Izzadora

hej sötis :)



tack själv :) Du har me en fin blogg.



& tusen tack för kommentaren om mig & min pojkvän :) Glad jag blev, hihi



stor kram till dig

2011-07-05 22:35:45
URL: http://izzadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback