Thoughts that's already been sung

Nu har jag inte uppdaterat på hela dagen, men har vart en sån där riktigt seg dag med lite bloggtorka. Vaknade tidigt också på grund av att dom håller på att gräver på andra sidan vägen, så det bara brummar ashögt i väggarna :( inte okej!
Så den här dagen går endast till att kolla på filmer och tjocka mig hehehe. Fast min nötkräm är typ slut, tur att vi har massa chips! haha ;)
Ge gärna filmtips, även om jag redan sett det mesta så finns det ju faktiskt bra filmer som jag har missat.. på något sätt. Som sherlock holmes. Den var ju görbra, fattar inte varför det tog mig över ett år att se den haha :)
- Bild från förra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback