Överby

Godmorgon sötnosar! :D
Fick höra igår att min syster skulle åka till överby idag med hennes pojkvän och köpa en ny dator, så frågade om jag kunde följa med - vilket jag fick! Måste leta lite kläder, även om garderoben är näst intill proppfull...
Så fult, jag köpte min nya stora garderob för typ 1 år sen för att min tidigare var proppfull, och nu är denna full. Bra Tanya! Men vad kan jag säga, jag älskar kläder! ;)
Vill göra om min blogg också, får börja pilla på det snart.. men har så svårt att ens börja för jag tror bara att det kommer se ut som skit. Vi får se! ;)


Kommentarer
» Leia ♥

Du shoppar mycket? :P

2011-07-18 13:38:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
» stora syrran1

du kan ta en av mina garderober sen för en 50-100kr om du vill? :)

2011-07-18 15:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback