No one sleeps when I'm awake

Inne på lunch nu, går så jävla segt att slipa, men ser ut som att jag får försöka slipa klart allt idag och imorgon stå inne i deras garage och lacka dom (det ska regna hela dagen).. men mer pengar i kassan! Alltid ett plus ;)
Ska bli kul nästa vecka, för jag bokade nyss biljetter till Harry Potter premiären!! :D Sista filmen nu, shit, helt jävla otroligt. Kommer ihåg när hela familjen gick på första, och sen har vi gått på varenda en tillsammans.. förutom att nu ska inte mamma med, synd de! :( men så går det när man jobbar skittider.. hehe. ;) Pappa har dock aldrig följt med.
Så det blir jag och mina systrar, förhoppningsvis båda, och den enes pojkvän och Emma!
Sen taggar jag lite slutet av månaden då vi ska till Liseberg, ojojoj.. ATMOSFEAR HERE I COME!
så här står jag hela dagarna.. roligt jätte. verkligen jätteroligt. inte. :D nu ska jag upp på taket, samla på mig lite mer spindlar i håret och dö av höjdskräck :D

Kommentarer
» Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, själv har jag ju precis börjat ett nytt jobb som montör, så jag jobbar i en och en halv vecka till, och sen har jag betald semester i fyra veckor. Inte dumt :) Skulle du åka bort någonstans under sommaren? :) Kramar!

2011-07-06 17:54:16
URL: http://Sannalitens.se
» Molly Bergström, UPPSALA

Hahah aw :P vad jobbigt!!! ;)

2011-07-06 21:19:58
URL: http://mooollys.blogg.se/
» stora syrran 1

jag var aldrig med er på den första, den gick jag på med Robin när vi gick i skolan.

2011-07-07 12:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback