Kvällen!

Godkväll/natt eller vad man ska säga! ;)
Idag har jag umgåtts med Emma lite, gick och åt på Rhodos restaurangen, riktigt mumma! Emma åt pasta bolgonese tror jag, och jag åt en sweet&sour grillad kyckling med tsatsiki, samt pommes frites med salsa! supergott!
Satt där ett bra tag och njöt av "kvällssolen" och sedan gick vi iväg till bion. Först var det tänkt att vi skulle kolla på Poppers pingviner, men vi ångra oss i sista minuten och valde att se Transformers 3 istället! :D
Svinbra film, fast ah, man måste ju kolla på dom 2 tidigare för att fatta det mesta, men det fattar ni väl ;)
Sen när vi kom ut, hade det börjat spöregna.. liksom vart fan kom regnet ifrån? Så vi gick till resecentrum, men när vi var utanför stadt så trampar jag snett där asfalten slutar, och ramlade, fick cykeln över mig och halvdog. Emma stod bara och asgarva och gjorde inte ett skit! haha... när jag reste mig upp så rann bara blodet från knäet.
Lyckat.
Nu är jag förkyld igen och har ont i knäet, underbart :D
massa grus med! var jättetrevligt när mamma skulle få ut det.. ajsing! Dock fick hon inte ut det mesta, så vi ska kolla på såret imorgon igen. :(

Kommentarer
» julia och hazal- Skoliosbloggen

Hej!

Jag är med i en tävling på solresors hemsida och blev en av 20 finalister. Imorn avslutas tävlingen och jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig att rösta! Det är bild nr fem som föreställer ett hjärta i solnedgången. Om du tar dig tid att hjälpa mig ska du självklart få en länk som tack!

Här är länken, Kram<3

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/Solresor?sk=app_103257949764496

2011-07-10 18:11:20
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback