Klagomålsbloggen nr 1. jappjapp

Ja det är typ bara klagomål nu, men fan... ni vet att jag sa att jag skulle måla skorsten hos en på min gata? jo han kom igår och ville att jag skulle måla idag, och typ slipa inne på hans toalett och sen slipa köksmöblerna. Tänkte, jo men det kanske kan fixa sig. Höjdrädslan kanske försvinner om man är hos någon annan, för jag vet i skolan när vi klättrar i ställningar så går det asbra, även om man är lite vinglig och så.. fast nu skulle det ju vara stege.. hm.
IALLAFALL, tror ni inte, att jag har fått asont i magen nu? Kvinnliga problem som inte borde komma.. men antar att dom gör det bara för jag går på så jävla många mediciner nu, och äter massa alvedon. Själva effekten kanske inte kickar in? ingen aning, men ah. Pms. Hej. :O
Så får ringa han snart och säga att det inte går idag, hade dock vart skönt och få det avklarat men jag känner inte för att sitta på ett tak, snörförkyld och ha ont i magen, näe. ;)

Kanske borde skaffa en klagomåls-kategori, så jävla mycket som jag klagar. MEN SÅ ÄR DET! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback