Kan du sova här?

Igår när gick och la mig tillrätta i min säng, så kommer mamma och knackar på.
Mamma: "Kan du sova i min säng??"
Jag: "suck.. varför?"
Mamma: "pappa är inte här, har så svårt att sova då.. :D"
så ja, jag fick sova i deras säng. Kände mig som 6 igen, det var hemskt. Och nu har jag gått upp supertidigt för att jobba snart, jag skiter i att börja 8, börjar 9 istället. Har även träningsvärk i mina armar sen igår :O
Har 4 stolar kvar á 2 timmar på varje, det blir 8 timmar. Så jag ska sitta i 8 timmar och slipa stolar idag.. sen kanske påbörja lackningen ikväll. :)

gammal bild från i höstas!


Kommentarer
» matilda

sv: det låter bra :)

2011-07-07 16:35:24
URL: http://hejbus.blogg.se/
» Sannalitens.se

Svar: Okej, jag själv åker till Turkiet om tio dagar. Ska bli riktigt nice! Har du varit i Turkiet någon gång? Och i så fall vart och vad tyckte du? :) Ärligt alltså, hehe :P Massa kramar!

2011-07-07 18:27:21
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback