Jag är Lucy in the sky, jag är högt över molnen

Godmorgon! :D
Idag sov jag fan länge för en gångs skull, lycka bara där! Fast sen ringde mamma och väckte mig för att berätta att vår frisör hade semester nu i 2 veckor, och jag har bett mamma i flera veckor att ringa henne. Men ah, tid 1 augusti,  duger väl det med. Jag klipper mig typ aldrig :o
Vågar inte, vill inte att det blir kort haha :( så ska be henne att bara toppa försiktigt och sen klippa luggen kortare. Den går liksom lika långt ner som resten av håret?
Okej det är bra för då kan man göra mycket med den, men den är störande. :D
Och fan vad jag vill diskutera HP & dödsrelikerna del 2!? Men vet att jag inte kan öppna käften och berätta för då spoilar jag för så jävla många. Fanfanfan, måste diskutera. Så många frågor, så lite svar! :O


Kommentarer
» stora syrran 1

jag vill oxå se den :(



komma hit imorgon? vi kanske drar till allsången vid kanalen, Tommy Nilsson ska sjunga bl.a.^^



plus att du får se "stora" byn hahaha ;P

2011-07-14 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback