Godmorgon, godmorgoooon

Morn! :D
Hade cpsvårt att somna igårkväll, vet inte varför, men hade en orolig känsla i magen ( alltså inte att jag behövde bajsa HAHAHA, så tro inte det ), vet inte ens vad jag skulle oroa mig över! :o
Vaknade 6 imorses, kunde inte somna om, så jag kollade på I am number four igen. Alltså, man kan ju dö över Alex Pettyfers mage. Jävlar vilken tvättbräda! Come to mamaaaaaaa ;)
- Idag blir det att övningsköra iväg till götene, och träffa Emma! Efterlängtad som satan efter att ha varit och campat i en och en halv vecka.. uh. Så vi ska köra vår 'årliga' vampire diaries-kväll! Körde en sådan förra sommaren också, då vi makade ner oss i varsin fotölj och kollade på NÄSTAN alla avsnitt (jag somnade hehe).
Anledningen till att vi har sån här kväll är för att Emma älskar VD, MEN hon tar aldrig tummen ur röven och följer serien när avsnitten väl kommer ut, utan vill kolla på allt på samma gång, puh. :) hahaha
Tror jag räknade ut att alla avsnitten tar drygt 16,5 timmar! Så det är nog bra att jag åker rätt tidigt idag ;)

-bild; We♥it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback